Drukkerij Westerlaan
Twee familiebedrijven vinden elkaar in Coronatijd
Met trots delen wij u allen mede dat Adfo Loyalty uit Zevenaar en Drukkerij Westerlaan uit Lichtenvoorde hun krachten hebben gebundeld en vanaf heden één team vormen. De samenwerking tussen deze twee familiebedrijven is tot stand gekomen om een totaalpakket te kunnen bieden op het gebied van loyaliteitsprogramma’s en drukwerk! Hoe bijzonder is het dat zij dit juist in coronatijd hebben weten te realiseren!
Wie is Adfo Loyalty?
Adfo Loyalty is een familiebedrijf dat is opgericht in 1979. Vanaf dag één hebben zij zich succesvol bezig gehouden met loyaliteitsacties in de Retail branche en dan met name de levensmiddelensector. Tal van supermarkten hebben de weg gevonden naar Adfo Loyalty. “Door de jaren heen hebben wij ons gespecialiseerd in klantenbinding in de vorm van loyaliteitsprogramma’s”, zegt Joshua, Sales Manager Adfo Loyalty. “U kunt ons onder andere kennen van de historische spaaralbums in verschillende dorpen en steden, maar ook onze voetbalboeken heeft u ongetwijfeld weleens voorbij zien komen. Het is eigenlijk een oude doch zeer populaire vorm van sparen, maar dan wel in een nieuw jasje gegoten.”
Waarom deze samenwerking?
De samenwerking met Drukkerij Westerlaan stelt Adfo Loyalty in staat om zich enorm te onderscheiden van vergelijkbare aanbieders. Joshua vervolgt: “Met deze stap kunnen wij – als enige in onze business – het gehele proces in eigen huis organiseren en produceren. Onze klanten hebben dus één aanspreekpunt die alle kennis en kunde in huis heeft en tegelijk ook snel kan schakelen. Hij is immers niet afhankelijk van meerdere partijen.”
Wie is Drukkerij Westerlaan?
Het familiebedrijf Drukkerij Westerlaan, in hartje Lichtenvoorde, is een allround drukkerij die al meer dan 40 jaar zowel particulier als bedrijfsmatig drukwerk vervaardigt. Een team van vakmensen op het gebied van offsetdrukken, afwerken, DTP en serviceverlening zet zich dagelijks in onder de slogan: ‘Drukkerij Westerlaan maakt ’t u gemakkelijk!’ Het geheim van het bedrijf? “Constante kwaliteit, afspraken nakomen, tijdig investeren in nieuwe machines, scherpe prijzen hanteren en meedenken met de klant”, zegt directeur Bein Westerlaan, die tevens mede-eigenaar is van printservice McWinDo’s en de toonaangevende magazines Spiegel Magazine en Carp in Focus voor karper visser.
Flexibiliteit en kwaliteit tegen de beste prijs
Waar veel grafische bedrijven het drukwerk steeds vaker elders inkopen, doet Drukkerij Westerlaan vrijwel alle productie, afwerking en distributie in eigen huis. Bein Westerlaan vervolgt: “Wij zijn dus niet afhankelijk van derden en daardoor in staat om onze klanten op zeer flexibele wijze een groot en kwalitatief hoogstaand assortiment te bieden tegen de beste prijs. Het gebeurt zeer regelmatig dat acties nog veel beter lopen dan aanvankelijk gedacht, waardoor er plaatjes of boeken bij gedrukt moeten worden. Bij ons is zo’n situatie met één telefoontje opgelost. Ons snelle en gekwalificeerde productieteam produceert het met alle liefde en levert dat op elk gewenst moment van de dag uit, zodat elke actie altijd volledig in zijn kracht blijft staan.”
Het team, bestaand uit 30 knappe koppen, staat te trappelen om voor u aan de slag te gaan!
Maak vrijblijvend een afspraak met ons om uw wensen en ideeën te bespreken.
Met vriendelijke groet,
Team Adfo Loyalty & Team Drukkerij Westerlaan